Amelie ez da gainerako neskak bezalakoa. Bere koloretako arraina estoldan barrena ihes egiten eta ama Notre-Dameko plazan hiltzen ikusi ditu eta aita, berriz, bere maitasun guztia lorategiko gnomo bati ematen. Hazi ahala, Montmartreko taberna batean zerbitzari moduan hasi zen. Amelieren bizitza oso xumea da: Senako St. Martin kanaleko uretara harriak botatzea atsegin du, jendeari so egitea eta bere irudimenaz hegan egitea. Bat-batean, hogeita bi urterekin, bere bizi-xedea aurkitu du: inor konturatu gabe besteen bizitzak konpontzea. Haatik, Nino mutil oinutsaren etorrerak asmoak aldaraziko dizkio. Amelie Ninorekin liluratuta dago, baina nahiago du honekin ezkutaketan jolastea egia aitortzea baino. Zorionez, ?kristalezko gizonak? -Ameliek lagun nahi izan duen bizilagun batek- merezi duen ordaina emango dio, neska Ninoren besoetara bultzatuz.