Aktore talde bat Veneziako Lidoko hotel batera iristen da John Websterren The Duchess of Malfi-ren Dogma estiloko bertsio bat filmatzera. Hoteleko langileak adeitsuak, baina arraro samarrak dira. Filmaketa taldearen buru Trent Stoken zuzendari abangoardista dago, baina Jonathan Danderfine produktoreak bestelako asmoak ditu: Trent ordezkatzea alegia, eta pelikularen zuzendaritza bere gain hartzea.