Indiako urrutiko eta betiereko basamortuetatik Himalaiako mendietarainoko bidaia epiko baten kontakizuna. Lafcadia gerlari-talde txiki baten buruzagia da, basamortuko bere gotorlekutik eskualdea kontrolpean duen Jaun larderiatsu baten zerbitzura dagoena eta zergen ordainketan atzeratzen diren herriak suntsitzen dituena. Zigor-erasoaldi horietako batean, Lafcadiak biziki hunkituko duen neskatila batekin egingo du topo; hartan, ezpata lurrera bota eta sekula gehiago ez duela inor hilko zin egingo du. Bizimodu bortitzetik ihes egitea eta Katiba bere seme gaztearengana, mendialdeko bere jaioterrira itzultzea erabakiko du. Ordea, bere jaunak ez du desertziorik onartzen...