Laban zorrotz batez baliatuta, Chavelo eta Cotok Ulises Morales taxilaria bahitzen dute, gogoz bestera, bere erasotzaileen txofer bihurtuko dena. Lapurrek, txoferraren harridurarako, harrapakina berarekin banatuko dute. Ulisesek, oraindik ordaintzeke dituen bere Ladaren kuotengatik estututa, ordu gutxitan hilabeetan irabazi ez duena lortuko du. Chavelo eta Coto berriz ere azalduko dira, dotore jantzita eta eskuan errebolberrak daramatzatela: labana betiko baztertu dute, eta ez dituzte sekula gehiago txiroak lapurtuko. Ulises erasotua izatetik erasotzaile izatera pasako da. Goi-mailako auzoko tokiren batean, Lada ordaintzen lagunduko dion harrapakin ederra dago hor nonbait. Gaizki irteten zaizkien hainbat lapurreten ondoren, lapur kaskar hauek Ulisesen etxean bukatuko dute, honen eta Javiera, mizke hazitako haren alabaren bizitzan muturra sartuz. Atzera egin nahi duenerako ordea, Ulises traizioaren bidea beste aukerarik ez duela konturatzen da.