Asteoro, seme batek bere aita bitxiari bisita egiten dio uharte batean. Aitak liluratuta dauka semea Magonia izeneko toki bati buruzko istorioekin. Elkarrekin itsasontzi itxurako kometa bat egiten dute euren irudimena hegaldatuz. Istorio hauen bidez, mutikoak aitaren begiz ikusten du mundua, estreinakoz honen pasioaz eta hauskortasunaz jabetzen delarik. Aita-semearentzat, Magoniak amets eta desira atzemanezinak irudikatzen ditu, baita hodeiez haraindi dagoen toki magiko batera ihes egiteko aukera ere.