Last Orders ?errepide filmak? errauts-kutxa bat eta lau lagun zahar ditu protagonista. Jack Dodds pertsona normal eta arrunta zen; hortaz, zer dela eta bere errautsak Margateko kaian barreiatzeko azken nahi hori? Eta, zergatik Amy bere emazteak ez zuen hori egin nahi? Itsasorantz doazela, Jacken heriotza ulertzen saiatuko dira harekin bizitako pasadizoak gogoratuz: gerra, seme-alabak, amodio-kontuak, garai on eta txarrak. Taberna, mozkor eta borrokaldi erronda luzea bihurtuko da bidaia, eta hartara konturatuko dira, bihotza hausten dizutenak lagunak baldin badira, hauek direla bihotza berriz ere konpontzen dizutenak.