Leon Zat detektibea giza harremanen labirinto ilunean barneratzen da emakume baten desagertze misteriotsua argitzeko asmoz. Estalki bat bestearen atzetik kenduz doa, amodioa deritzon gizon eta emakumeen arteko obsesio harrigarri horren puntu ahul iluna aurkitu arte. Eta estalki hauetako bakoitzak bere ezkontzaz gogoeta egitera bultzatuko du, bidean utzi duenaz, eta berreskuratu behar duenaz.