Laredo, 1496ko abuztua. Flandriara doan ontzi-talde bat itsasoratzen da. Bere helburua Joana infanta Bruselako gortera eramatea da, non gerora Felipe Ederra bezala ezagutuko denarekin ezkonduko den. Elkartzea sutsua da oso. Bata-bestea begiratu orduko, euren artean menperaezineko erakarpen eta grina pizten baitira. Euren eginkizun politikoak ahaztu eta sentimenduak bete-betean biziko dituzte. Alabaina, halabeharrak eurentzat beste plan batzuk ditu. Bere anaia-arreba zaharragoen eta bere amaren, Isabel Katolikoaren heriotzek Joana infanta Gaztelako erregin eta Aragoiko Koroaren oinordeko bihurtzen dute. Gertaera hauek bi gatazka sortaraziko dituzte: bata, politikoa, noblezia flandestarraren eta gaztelauaren artekoa; bestea, askoz ere mingarriagoa, Joanak bere ezkontidearekin izango duena.