Egiazko gertaeratan oinarritutako pelikula. The Grey Zone Auschwitzeko hamabigarren Sonderkommando-aren istorioa da: preso judutarrez osatutako hamahiru ?brigada berezi? horietako bat, naziek ezbai moral jasanezin baten aurrean jarri zituztenak, hots, euren herriko pertsonak sarraskitzen laguntzea hilabete gutxi batzutako bizitzaren truke. Auschwitzen gertatutako errebolta armatu bakarra antolatu zuen preso-taldearen borroka deskribatzen da bertan. Errebolta hasteko prest daudenean, gas-kameratik bizirik irtendako hamalau urteko neskatila bat aurkituko dute eta hau salbatzen gogotik ahaleginduko dira, milaka bizitza salbatu ditzakeen errebolta arriskuan jarri dezaketen arren.