1928ko udan, Buenos Airesko Presondegi Nazionaleko hainbat presok ihes egin zuten. Pelikulak iheslari bakoitzaren zori desberdina kontatzen du: anarkista bat, iruzurgile bat, hiru hiltzaile, karta-iruzurti bat eta errugabe bat. Gizon gogorrak dira, berezko arauak dituztenak, presondegira ez itzultzearren edozer gauza egiteko prest daudenak. Denbora paraleloetan kontatzen diren euren odisea eta zoritxarrek batzuk harrapatu edo heriotz bortitzak izan zituztela azaltzen digute, beste batzuk, berriz, betiko desagertuko ziren bitartean. Istorio zeken eta hunkigarriak dira, samurtasuna eta amodioa, errukia eta izua barne dituztenak.