Zazpi urteko neskato batek bere irudimenaz sortutako lagunak gizaki bihurtzeko aukera izango du magiazko alegia moderno honetan. Fantasiazko izaki bat izatetik, ?P?-k Lisaren logelako hormapaperaren azpiko bere bizimoduari utzi beharko dio eraikina bertan behera botatzen dutenean. Mundu errealean sartzen da hartara, orrialde txuri baten gisan, eta errefuxiatuen zentro batean bukatzen du, besteekin komunikatzen eta beste kide baten moduan gizartean bere burua kokatzen ikasiz. Apartamentu baten jabe izatera eta zapatadenda batean lan egitera iritsiko den arren, azkenik bere tolesgabetasunak eta borondate onak harrapakin erraza bihurtuko dute, haurrenganako sexu-abusuaz salatua izateraino.