Familia kurdu bat Suitzako tren-geltoki batean dago, Basileako errefuxiatuen elkartokira eramango dituen herrikide baten zain. Bertan, asilo politikoa eskatu eta egoera berean dauden beste herrialdeetako pertsonentzako zentro batera eramango dituzte. Beraien etorkizuna erabakiko duten agintariekin elkarrizketa ondo prestatzeko asmoz, ustez benetako agiriak eta inmigraziokoak konbenzitzeko istoriak saltzen dituen suitzar batengana joko dute kurduek. Sehmuz, bere seme-alabekin erosi duten istorioa buruz ikasten saiatzen den bitartean, badaezpada ere elkarrizketa ondo aterako ez balitz, bere emazte Delâl beste zenbait errefuxiatu lagundu dituen herrikide batekin harremanetan jarrikoda.