Berriztatze-plan baten mehatxupean den Bartzelonako auzo enblematiko batean, etxebizitza-multzo baten eraikitzeari ekin diote. Filmaketa-taldea bertan sartuko da, oinetxea oraindik neska-mutilek futbolean jolasten duten orube bat besterik ez denean, eta lekuan bertan jendearekin elkarbizitzen saiatuko dira, eraikitze-lanen harian sortzen diren istorio eta pasadizoak zinera eramateko. Prozesu honetan, berehala somatuko da hiri paisajearen aldaketak giza paisajearenganako mutazioa ere badakarrela. Zimendu hauen gainean eraiki zen pelikula.