Dimitri, Errusian jaiotako frantses bat, La Maisonera iristen da, zainketa aringarrien osasun-zentro batera, non medikuntzak etsipena emandako heriotzaurreko gaixoak jasotzen diren. Bertan laguntzen du Suzannek, bere azken egunetan dauden pertsonen bizitzak arintzeko xedea duen neska boluntario batek. Gazte distiratsu, bizi-bizi honek lagun hurkoarekiko borondate on horren atzean sekretu bat gordetzen du, hauskortasun bat. Bizitzaz ezer gutxi espero zuen Dimitrik ordura arte izan ez duen betetasun bat ezagutuko du egoitzan. Dimitrik eta Suzannek elkar maitatu eta bata-besteari lagunduko diote, harreman eder paregabe bat hasiz.