Gauerdia Pekinen. Emakume batek bere autoz gizon bat harrapatzen du eta ihesi doa, izuturik. Haatik, lekuko bat dago, harrapaketaren egileari, Meng Xing modelo ederrari, argazkiak ezkutuan ateratzen ibili den argazkilari bat. Kangping argazkilariak ez daki modeloari argazkiak ateratzeko kontratatu duena modeloaren senarra denik, eta neskak ez daki inor zelatan daukanik. Argazkilariak zauritua ospitalera eramaten du, baina ez du Meng Xing salatuko. Neskarekin zuzenean hitz egin gabe, hark erantzukizuna bere gain har dezan saiatuko da. Azkenean, bere helburua lortuko du. Modako soinekoa presoen uniformearengatik aldatzen duenean, Meng Xingek azkenean bere baitan bakea aurkituko du, irribarretan ederrena ezpaineratuz: ?tximeleten irribarrea?.