Amerikar bizitegi-auzo batean lau familien bizitzak elkar gurutzatuko dira. Paul Gold koma egoeran dago, Esther Gold bere amak zainduta, zeina nahi gabe, bere senarraz eta Julie alaba nerabeaz aldendu den. Haiengandik oso hurbil bizi den Annete Jennings dibortzio nahasi batean murgilduta dabil eta bere bi seme-alabak oso diru gutxirekin hazi behar ditu. Jim Train urteetan etxearen ardura zorrotz daraman Susan emaztearekin baino denbora gehiago eman duela lanean jabetzen hasia da, eta familia bera gabe primeran moldatzen dela. Azkenik, Helen Christianson, bere senarraz eta eguneroko bizitzaren hutsalkeriaz gogaituta, eragingarri zaion zerbaiten edo norbaiten bila ari da. Pertsonaia horiek guztiak euren gauza kutunenez inguratuta bizi dira, baina lau familia hauek elkarrekin lotzen dituzten munduek azkenerako iraganaren kontra joko dute.