Otar Iosseliani
Montalcino inguruko monasterio batean, bost monje gazte frantses bere bizitza izpiritualari erabat lotuta bizi dira. Erritoen arabera antolatzen dira monasterioko iharduera guztiak, Toskanako landa zabaleko harmonia konplexuarekin bat egiten dutenak. Ehiza, kantu herrikoiak eta eskualdeko nekazari eta burgesen eguneroko bizitzek laguntzen dituzte monjeen iharduerak.