Otar Iosseliani
Georgiari buruzko hiru zatiko dokumentala. Irudizko material ugari erabiliz, bertako historia, kultura, musika-tradizioa, arte piktorikoa, arkitektura, gertaera politikoak eta gizarte-errealitatea irudiztatzen dituena. Georgian zeharreko bidaia, bertako zine-zuzendari ezagunenaren eskutik.