Otar Iosseliani
Paris Ioseelianiren ikuspegitik. Hiriburu frantseseko kaleetan zeharreko ibilbide pertsonala, hiriari pultsua hartu nahi dion zinegile georgiar baten eskutik. Jendea kaleetan dabil eta kafetegietan eseritzen da. Kotxeak bata-bestera dabiltza semaforoek agindutako erritmoan. Hiri handiko zaratak, batzuk besteak baino atseginagoak, Parisko soinu-bandan nabarmentzen dira.