Otar Iosseliani
Paisajista zahar batek lore-koroak egiten ditu bere lorategian. Belarra eta loreak asfaltoz estaliko dituzten bulldozer batzuk agertuko dira, lehen lore-baratzea zena autoentzako errepide bihurtuz. Jadanik ez dago ez belar ez lore arrastorik. Baina laster asfaltoa pitzatzen hasiko da.