Otar Iosseliani
Hiriko musikari-talde bateko kideak mendialdera doaz bizitzera, musikarekiko gustua berreskuratzeko lasaitasun bila eta euren musika-tresnekin bakean, hiriko bizitza zaratatsutik urrun praktikatzera. Bisitarien etorrerak aztoratuko dituen nekazarien komunikate batean kokatuko dira. Nekazari-munduak eta mundu hiritarrak bat egiten dute musikaren erritmoan garatzen den istorio honetan.