Otar Iosseliani
Postprodukzio-aldian dagoen Lundi matin pelikularen akzioa hiri handitik hirurogei kilometrotara dagoen herri triste batean gertatzen da. Vincentek hiriko aldirian fabrika batean lan egiten du. Bere emazte, bi seme-alaba eta ama zaharrarekin bizi da. Lantegira garaiz iristeko, Vincentek egunero goizeko bostetan jaiki behar du, kotxea geltokiraino hartu, gero trena eta azkenik, autobusa. Goizean ordu t'erdiko bidaia, gauza bera arratsean. Bere lana gorrotatzen du eta baita egunero herrira itzultzea ere. Lundi matin filmaren making of-a Nico Tarielashvilik, Otar Iosselianiren bilobak filmatu du.