Otar Iosseliani
XVII. mende bukaerako buztinlari baten lantegian portzelanazko platerak egiten eta apaintzen dira. Bere estudioan, pintore batek etzanda dagoen emakume baten irudia margotzen du. Enkante batean, Laplace andreak plater-joko bat erosten du; Duphour-Paquet inspektoreak. aldiz, koadroa eramaten du. Laplace arma-trafikatzaileak negozio garrantzitsu bat egin du. Biztanle eta objektu askoren halabeharra gurutzatzatuko dira Parisen.