Otar Iosseliani
Oso zaharrak izan arren, oraindik arinak eta kementsuak diren bi amona, denborak hondatutako baina altzariz eta objektu ederrez betetako antzinako gaztelu handi batean bizi dira. Irratian egun osoan gerra, hondamendi, anabasa, borroka ideologiko, fanatismo, indarkeria eta terrorismoz beteriko garai bitxi eta kezkagarri bateko oihartzunak entzuten dituzte.