Otar Iosseliani
Ghia gaztea Tbilisiko opera-antzokiko orkestrako tinbalaria da. Ez da pertsona ordenatua, kaotikoa baizik eta sekula garaiz ez iristearen fama duena, baina horrek ez dio gauez interpretazio bikain bat egitea galarazten. Alabaina, emanaldia amaitzean, etengabeak diren bere atzerapenengatik errietak etortzen dira. Axolagabetasunez, dantzari batekin geratzen da, Liarekin, baina hitzordua ahaztu egiten du eta bere lagunetako batekin joaten da.