Otar Iosseliani
Niko eta Otar ardo-kooperatiba batean aldi berean hasten dira lanean. Oso ezberdinak dira euren artean: Niko isila da, serioa eta leiala, Otar, berriz, goranahi hutsa da, lehenbailehen mailaz igotzea beste helbururik ez duen horietakoa. Nikok laster beste langileekin harreman zintzo bat hasten du. Baina bere prestutasuna dela eta, aurki Otarrekin eta enpresako zuzendariekin arazoak izango ditu.