Otar Iosseliani
Euskal Herriko Iparraldean zeharreko ibilaldi bat eta bertako biztanleen erretratua, arazo politikoetatik aldendutako ikuspuntu batetik. Artea, jai herrikoiak, erlijioaren presentzia, bere hizkuntz zaharra, kultura eta ohiturak erakusten dira 1982ko uda honetan, edozein uda izan zitekeena.