Otar Iosseliani
Afrikan, oihanaren erdi-erdian dagoen herri batean, Okonoro ederra Soutoura bere senarrarekin haserre dago oso, jan eta lo besterik egiten ez duelako, eta senarra uztea erabakitzen du. Herriko kontseilua egoera konpontzeko biltzen da. Haien erabakiaren arabera, Okonorok Yéréren emazte izan beharko du aurrerantzean, eta bere seme-alabak Yérénak bihurtuko dira. Soutoura bakarrik gelditzen da. Bienbitartean, herriskako bizitzak bere bidea jarraitzen du.