Otar Iosseliani
Vano herrialde txiki bateko erregea da. Herrialde polit eta aberatsa denez, inguruko nazioek oso gutiziatzen dute. Hori dela eta, Vanok denbora gehiena borrokan ematen du, arerioen erasoez defendatzeko ahaleginean. Horren bitartean, Eka erregina aspertu egiten da, eta bere kastitate-gerrikoa, ondo egina eta gogorra izan arren, ez zaio oztopo larriegia suertatuko.