Otar Iosseliani
Familia ugari oso txiro batean, ama latsariak eramaten du soldata etxera, baina bere senarrak, mozkor porrokatu batek, ostu egiten dio. Bere onetik aterata, emazteak senarraren atzetik joatea erabakitzen du, zeina museo batean babesten den, koadroen, gidariaren eta bisitarien artean. Bakarrik geratzen direnean, senar-emazteek euren etxea irudikatzen duen koadro baten aurrean daudela ohartzen dira.