Otar Iosseliani
Nicolas hemeretzi urteko gaztea, mendialdeko gaztelu batean bizi den familia bateko seme zaharrena hirian bizi da, denda bateko kristalak eta jatetxe bateko platerak garbitzen ditu, hazi zen landa girotik urrun. Bere ama negozio-emakumea da, egunez etxetik kanpo lan egiten duena eta gauez gazteluan festa handiak antolatzen dituena. Bien bitartean, bere aitak edan egiten du eta tren elektriko batekin dabil jolasean.