17 urteko Julio eta Tenochen bizitzak euren hormonek, euren adiskidetasunak eta heldutasuna erdiesteko euren nahiak gidatzen dituzte. Familiartean igarotzen duten festa giroko arratsalde batean, Luisa izeneko 28 urteko neska bat ezagutuko dute eta euren adineko gazteek ohi duten modu eta graziaz limurkeriatan ibiliko dira. Bromatan, Boca del Cielo deritzon alegiazko hondartza batera joatea gonbidatuko dute neska. Honek ezeztz dio adeitasunez, bakoitzak bere bidea hartzen eta dena ahaztuta geratu dela ematen du. Haatik, Luisak oso berri txarrak jasoko ditu eta, bere bizitzaren norabidea aldatu nahian, mutilak aurkitu eta haien eskaintza onartuko du. Euren bizitzetarako erabakigarri izango den bidaian abiatuko dira hirurak, zeinean xalotasuna, sexualitatea eta adiskidetasuna gatazkan sartuko diren.