Andeak, 1948. Emaztea hil zitzaionetik, Tomas Alonso eta honen seme Santiago mendiz inguratutako etxe batean, idi pare batekin eta gariz ereindako soro baten erdian bakarrik bizi dira. Zenbait arratsetan Tomasek biolina jotzen du. Kanpotar baten etorrerak eta ustekabeko gertakizun batek istorioa ehuntzen duten korapilo biak askatuko ditu: alde batetik, aita-semeak itsasoarekiko asmatu duten maitasuna eta grina eta, bestetik, Tomasek hartu beharko duen erabakia: gizon zintzo eta koldarra izan ala bere semea defendatzearren, hiltzaile bihurtzea.