Mutila gazte bikain eta handizale samar bat da, negozioen munduan arrakasta lortu nahi duena. Neska, edertasun aztoratzaile eta basati baten jabe dena, azkar eta burugabe bizitu da Salinas gaizkile zekenaren menpean prostituzioan arituz. Halabeharrak elkartuko ditu, mugako motel idor eta hautsez beteriko batean, Gustavo diruz betetako maletatxo batekin bertara iristen baita. Orduz gero, jokoan izango dira maitasun-harremana, traizioa, erotismoa, abentura, tartean sartzen diren eta akzioa azkartzen duten gaizkile batzuk, eta Gustavo, bere mundura itzultzen saiatzen ari den gizona, bertan seguru eta arrakastatsu sentitzen baita, baina han ez dago Marielentzako tokirik...