Costa del Sol-en osteratxo bat egin ondoren, Torrentek Marbellan kokatzea erabaki du (non, zergatik ez dakigula, etxean bezala sentitzen den). Bertan gehien gustatzen zaizkion gauzak egin ditzake: hiritarrak defendatu, Justiziaren betetzea zaindu eta ahalik eta inozo gehienei iruzur egin. Burutik jota dagoen Spinelli arma-trafikatzaile boteretsua jokoan sartuko da, 2.000 milioi pezeta ematen ez badizkiote hiria suntsitzeko mehatxua eginez. Gizon bakar batek bakarrik libra dezake Marbella, baina une hartan beste pelikula bat filmatzen ari da. Hortaz, erantzukizun guztia gure heroiaren bizkarrera eroriko da.