Uda amaierako egun batez, Ulises kostaldeko herriska batera iristen da institutuko literatur irakasle berria izateko. Bertan Mediterranioko sentsualitatea ezagutzen du itsasoari, laranjondoen usainari eta neska batek, Martinak, prestatzen dizkion patata frijitu goxoei esker. Ulises ezinbestez neskaz erabat maitemindu da. Eta Martina mutilak kontatzen dizkion istoriek sorginduko dute. Goizean goiz arrantzan hegaluzeen bila ateratzen den egun batean, Ulises desagertu egingo da. Martina Sierrarekin ezkonduko da orduan, bertako eraikitzaile dirudun batekin. Luxuzko bizitza horretara moldatu denean, Ulises azalduko da berriz, ez baitu neska ahazterik lortu. Martinak orduan Ulises bere senarraren etxe-orratz erdi-eraikitako baten gainaldean ezkutatzen du, eta bertan bikoteak enkontru ezin sutsuagoak izango ditu.