1979ko uda partean gertatutako maitasunezko istorioa kontatzen duen gidoi bat ustekabean Isabel aktore-irakaslearen eskuetara iristen da. Testua irakurtzean, gidoia idatzi duen Mario Fabra zuzendariarekin berak duela 21 urte edukitako amodiozko istorioan oinarrituta dagoela ohartzen da, 17 ordu besterik iraun ez zuen harremana, baina neskak sekula ahaztu ez duena. Isabelek Mariori deitzen dio -ordutik ikusi ez duenari- eta harekin gelditzen da, baina ikusten duenean, barregarri sentitzen denez, ezikusiarena egingo du. Gizonak ere ezagutu du, baina gauza bera egiten du. Baina Mariok bere filmerako aktore berriak behar ditu eta, ondo pentsatu ondoren, Isabel eta bere eskola horretarako erabiltzea otutzen zaio. Egia ordea, Isabelengandik gertu egon nahi duela da, eta Isabelek ere harekin berriro egon nahi duela.