Dalia txikiaren heriotzaz gero, bere familia oinazeari aurre egiten saiatuko da: Dulce ama bere lanean buru-belarri murgilduko da; Damián, anaia txikiak, laguntza terapeutikoari esker gertaera traumatiko hori ahaztuko du; Derek aitak burua galdu du Dalia bidaian dabilelako ustean. Hamaika urte igaro dira eta Damianek Fabiana, eskolako lagunarekin harreman bat hasiko du, zeinarengan, ahantzita duen arrebaren irudia berraurkituko duen. Damianen nahasteak Fabiana uxatuko du, eta mutilak, berriz ere, aspaldi jasandako galerari aurre egin beharko dio. Derekek, Daliaren mamua topatu ostean, azkenik bere alaba betiko joana dela onartuko du. Eta Dulcek ezingo dio jada familiaz jabetu den oroitzapen horri ihes egin eta bere lana utziko du bere senarrarekin eta semearekin egoteko.