Pelikulak hiru protagonista ditu: helduaroan dauden bi lagun, Rosa (pintatzen jarraitu ezin duen margolari dibortziatua) eta Jaime (bera bezala, Sagitario zeinupean jaiotako aktore bat), eta Juan gaztea, hasiera batean etxez etxe dabilen janari-banatzaile harro samarra, eta bukaeran erabat behea joko duena. Hiru hauek akzioa bideratzen dute, erdi-erdian Rosak Juanekin dituen amodiozko harremanak eta Jaimek Rafa izeneko mutil misteriotsu batekin dituenak jarriz. Baina bere inguruan pertsonaia talde bat gurutzatzen da, ustekabeak eta desirak ehotutako tarteka komikoa, tarteka tragikoa den armiarma-sare bat osatuz. Denek gauza bera bilatzen dute: giza-horoskopo osoa biltzen duen gaur egungo Madrilgo hutsune dardarati eta mestizoan euren bizitzak asetzea.