Alexek Bartzelonako kaian lan egiten zuen, baina egun batez dena uztea erabaki eta Pirineotako herriska batera joaten da. Pau bere anaiak eta Mercè bere amak hari buruz ezer gutxi zekiten. Alexek bere buruaz beste egin duela jakin berri dute ordea. Alexek bere azken hilabeteak igaro zituen tokira bidaiatzen dute Pau eta Mercèk. Bertan mutilaren neska-laguna, Sara ezagutzen dute, Alex hil denik ere ez dakiena, eta haren bila etorriko delakoan zain dagoena; mutilaren lagun eta nagusia zena, Emili, urte batzuk lehenago Alexek bezala bizitzaz aldatzea erabaki zuena; eta Toni, Emilirekin lan egiten duen gizona, eta ezkutuan Sararekin maiteminduta dagoena. Bakoitzak besteen begiradari esker, Alex berri bat ezagutuko dute, eta mutilaren faltak euren helburu eta gabeziak birplanteatzen lagunduko die. Banantzen direnerako, ez dira lehengoak izango.