Benito Cañaveras eta Carolo Suarez Perales bi zinezale porrokatu dira. Lehena zuzendaria da eta bigarrena, berriz, haren azken proiektuko aktorea, Super 8an filmatuko den Un mundo para nosotros pelikula musikalarena. Emakumezko protagonistaren papera zine nazionaleko izarra den Armanda Castrok joka dezan erabaki dute. Gaztea izanik, dagoeneko gainbeheran dagoen aktoresak, mesprezuz eta nazkaz hartzen du film honetarako eskaintza. Oraindik ez daki gertaerek honako pertsonaia hau egitera eta Benito eta Carolorekin erabat bakanduta bizitzera behartuko dutela. Hirurak guztiz aldatuko dira ?maisu-lan? honen filmaketa amaitzen denerako.