Hiru pertsona euren bizitzak fantasia batean edo mandatu batean oinarritu dituztela jabetuko dira, euren sakoneko nahi eta beharrei erantzunik eman gabe. Paulak, triangelu honen pertsonaia nagusiak, berarekin oso modu berezian harremanetan jarri den gizon bat azaltzean piztu den gatazka sutsuki bizi du. Pelikulan zehar erotismoa modu anitzetan agertzen da, batzutan mehatxu gisa eta tentsio sortarazle, baina batez ere, gorputzen ukitzea benetako komunikabide izan daitekeela adieraziz.