Lena hemezortzi urteko neska bat da, amarik gabeko zurtza, Vigoko itsasadarreko portuko Bouzas auzoan bizi dena. Bere aita gizon heldugabe gizagaixo bat da, ameslaria eta beti istilutan dabilena. Hala eta guztiz ere, bere alabarekin maitekorra da, eta elkartuta daude. Uda hasi besterik ez da egin: Lenak izoztuen biltegiko bere soldata jaso du eta bere aitak azkenik mixeriatik aterako dituen lan bat aurkitu duela dirudi. Lenak, bere adineko edozein neskak bezala, bere lagun-taldearekin ongi pasa eta arazoak piska bat ahaztu nahi ditu; baina bere aita bertako mafiak jipoitu du, dirua xixkatzea leporatzen diotelarik. Une honetatik aurrera, Lenaren bizitza zeharo aldatuko da. Bere kezka nagusiena orain bere aita defendatzea izango da.