Bilbo, 1980. Ustelkeria eta izuekintzak gailen diren ingurune batean, hogeita hamar urte inguru dituen Charli goibelak, negozio ilun samarretan sartuta dabilen jatorri portugeseko enpresari baten, Oliveira jaunaren konfiantzazko-gizon moduan egiten du lan. Zenbait mehatxu eta atentatuen ondorioz kezkatuta, Oliveirak Charlieren babespean jarriko du bere alaba nerabea, Marta. Orduan dena korapilatuko da: maitasuna ezustean agertuko da, indarkeriak indarkeria gehiago dakar berarekin, lagunak ez dira itxuraz ziruditena eta dirua eskuz-esku aldatuz dabil.