Benetako istorio batean oinarritzen den pelikula honek Rosaz hitzegiten digu, gizon okerrarekin maitemindu zen emakume batez. Eta Ivanekin egoteko eta honekin taberna bat martxan jartzeko ziurtasunez beteriko bere aurreko bizitza utzi zuela. Jokuan egindako zorrak pilatuz doazkio Ivani, eta horregatik Rosak orduka bere etxea prostitutei alokatu beharko die. Aurki, Ivanez nazkatuta, tiro egingo dio eta kartzelaratu egingo dute. La espalda de Dios filmak amodioaren bidetik datorren degradazio baten berri ematen digu, logikaz haruntzago, maitemindutako emakume baten jokaera irrazionala erakusten du eta pasioak pertsona orekatuak eta zentzudunak nola aldarazten dituen, euren buruekiko kaltegarri bihurtzeraino.