Tony eta Juanjo bere mutil-lagunak lapurreta bat egiten dute bi gaizkideekin batera, Maxi eta Mocorekin. Tony 15 urte zituenean bere aitak abandonatu zuen eta hiri inguruko gaizkileen giro gogor eta marjinalean hazi da. Lapurretaren ondoren, Juanjok Tony traizio egiten dio, zeinak polizia eta bere gaizkideak atzetik dituenez, ihes egin behar baitu, eta azkenik Juanjoren 7 urteko iloba bitxi batekin, Laurarekin alde egin beharko du. Inguratuta eta noraezean, bi neskak eurentzat ezezagunak diren pertsona batzuren artean bizirik irauten saiatuko dira, eta Hegoaldearen Hegoaldean, urruneko itsasertzean, ezusteko adiskidetasun baten argi babeslea aurkituko dute.