27 urteko Elisaren ametsa Montevideoko auzo dotorenean ileapaindegi bat irekitzea da, baina bat-batean etxea, amorantea, lana eta dirua galduko ditu. Lulú, bere lagunik onenak Doña Jaquelineren prostituzio-etxera eramaten du, non Plácido ezagutu duen, Espainian negozio bera daraman gizona. Elisak Bartzelonara eraman dezala sartzen dio buruan Plácidori, baina hara iristean, esplotatu egiten dutela konturatuko da. Marcelo polizi komisari gazteak Plácido atxilotzea erabakitzen du, trabesti brasildar baten heriotza leporatuz. Epaiketan, Elisak Plácidoren aurka deklaratuko du eta Marcelok lagundurik Uruguaira itzuliko da. Montevideoko aireportuan baina, zenbait agiri faltsutzeagatik atxiki egiten dute, baina Marcelok neska aske utz dezaten lortuko du, espainiar enbaxadoreak Errepublikako presidenteari hala eskatuta.