Espainia, 30eko hamarkadaren amaiera. Carlos 12 urteko mutiko batek Santa Lucía umerzurtz-etxean uzten du bere tutoreak, eremu malapartatu batean bakarturik dagoen edifizio beldurgarri batean. Santa Lucían dagoen lehen egunetik, Carlosen begi izutuek behin eta berriz hilotz-itxurako mutil bat dakusate, harekin etengabe komunikatzen saiatzen dena. Carlosek berandu baino lehen, helburu garbirik gabeko haurraren mamu marmarti hori bertan ikasle izandako ume bat dela ohartuko da, egoera misteriotsuan aspaldi desagertutako Santi izeneko mutil bat. Mendekuaren egarri baita, Santiren izpirituak barneko ikasle berri honen bitartez bere hiltzaileari zor odoltsu bat ordainaraziko dio.