Tangerren han-hemenka dabil Martin bere bizitzarekin zer egin ez dakiela. Bertan, adina bikoizten dion beste txoriburu bat ezagutuko du: Abel, bizizale alai eta abenturazalea berau. Gau ero batez, zentral nuklear bat dinamitatzea erabakiko dute: euren etorkizun beltzari argizpi bat eman nahian. Ana, Abelen maitale gaztea, bidaialdira (kostalde osoan zehar, herrialdearen barrualderaino) elkartzen zaienean, euren helburuak sendotuko zaizkie. Neska izango da euren maitasunaren, liskarren, idealen katalizatzailea, baita euren ezinbesteko, sekulako, azken eztandarena ere.