Miguel ospital batean lan egiten duen psikiatra gaztea, ustekabean Sara bere emazteak utzi egin du, eta hori gutxi balitz, bere amaginarrebaz arduratu beharko du, zeinak, normala denez, Sararen aldegitea leporatzen dion. Eta gainera, sinpatiko samarra baina lapur hutsa den Paquito, bere paziente junkie batek, saio batean kartera ostu dio. Paradoxikoki, gertakari honek bere tristuraren amaiera dakar, kartera berreskuratu nahian dabilela, Jasmina, Paquitoren arreba ezagutuko baitu, bere familia osoa aurrera ateratzearren ahalegin guztia egiten duen auzo txiro bateko neska, eta elkartze honen eraginez, Miguelek bere arazoak beste ikuspegi batez ulertuko ditu.